حرفما

حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران

حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران

حرفما

جنبش مردمی حرفما

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۴:۲۱۳۱
تیر

در وبلاگ مطالبه گر 


« یکی از کارهای بسیار مهمی که امروز در دستور کار نظام سلطه است ،تهاجم خبری ، فرهنگی و اخلاقی به کشورهاست ...امروز جنگ دنیا جنگ رسانه است ».

" امام خامنه ای ۱۳۸۵ "

نقش رسانه ها در جهت دهی و مدیریت افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل رسانه های جمعی ، منبع مهم قدرت بشمار می روند  ، و برای تامین منافع گروهها و جناحهای مختلف سیاسی جهت دهی می شوند .

امروزه داشتن اطلاعات از تصاحب معادن طلا و نفت  و سرمایه های اقتصادی کشورها ،  ارزشمندتر است . چرا که اطلاعات باعث کسب قدرت و قدرت بیشتر باعث کسب ثروت خواهد شد و از همین رو ست که رسانه ها با داشتن اطلاعات بیشتر به قدرت قابل توجهی دست یافته اند .

در حال حاضر جهان معاصر با واقعیتی تلخ در عرصه رسانه روبرو ست و آن قدرت نمایی سلطه گران و وقوع جنگ های رسانه ای است . 

واقعیتی که در ظاهر امر جدال بین شبکه های خبری و سایت های اینترنتی و خبر گزاریهاست ولی در واقع در پشت این جنگ ژورنالیستی سیاستهای پنهانی نهفته است که بعضا توسط بودجه های رسمی و سرویسهای جاسوسی صهیونیستی  پشتیبانی می شود .

رسانه در فضای مجازی ابزاریست که به راحتی تکمیل کننده و بعضا جایگزین نیروهای نظامیست و نظام سلطه از آن برای تحقق خواسته هایش استفاده می کند.

دشمنان سلطه جو برای تسلط به افکار مردم ، در کشورهای مختلف جهان از رسانه ، در سطح وسیع بهره برده و برای مدیریت افکار عمومی تلاش می کنند تا اراده و خواست خود را بر آنان تحمیل کنند.

جنگ رسانه یکی از مهمترین جنبه های جنگ نرم است و اینترنت و فضای مجازی یکی از ابزار یست که در این نوع جنگ عمدتا در خدمت سازمانهای جاسوسی و بخصوص سازمانهای جاسوسی صهیونیستی بوده و آنها با بهره گیری از ابزار مختلف رسانه و استخدام مسئولان سایت ها و مدیران صاحب امتیاز و سر دبیرها مقاصد خود را در کشورها پی می گیرند.

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۲۰:۱۵۲۶
تیر

 


گزارش صاحب نیوز، 

جنبش مردمی “حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران” در نامه ای سرگشاده خطاب به مراجع عظیم الشأن، بزرگان مجلس خبرگان، ائمه جمعه و جماعات، فقها و علمای اعلام، در رابطه با سیطره صهیونیسم بر فضای مجازی ایران و لزوم مطالبه گری از دولتمردان و مسئولین، نکاتی را یادآوری کرد. 

متن نامه به شرح ذیل است:

خداوند را شاکریم که با امداد غیبی و در زیر پرچم ولایت و رهبری شیعی، پس از رشادت و ایثارگری های بسیاری از زنان و مردان این مرز و بوم، سایه شوم استعمار از کشور امام زمان (عج الله تعالی فرجه) برچیده شد، اما واقفیم که پس از این پیروزی عظیم، جنایتکاران صهیونیسم و دشمنان قسم خورده این نظام با تحمیل جنگی بین المللی و ناجوانمردانه، قصد تغییر حکومت اسلامی ایران را داشته و زمانی دیگر با ایجاد فتنه های مکرر برای براندازی انقلاب خواب های رنگینی دیدند که هر بار به لطف الهی این توطئه ها با شکست مواجه شد. اما این بار با توسل به ابزاری مدرن و اختصاص بودجه های کلان برای عملی کردن نقشه های شوم خود، راه نفوذی هموار شده را یافتند. فضای مجازی ایران تنگه احدیست که دشمن صهیونیستی با سیطره کامل به آن و در سایه غفلت مسئولین و دولتمردان با هجوم و شبیخون از طریق این گلوگاه حساس، برخی از خانواده ها و جوانان پاک این مرز و بوم را به مسلخ کشانده است.

طی ده سال گذشته، رهبر بصیر انقلاب مکرر در مورد جنگ نرم و هجوم ناجوانمردانه دشمن هشدار داده و در مورد فضای مجازی فرمودند که “اهمیت آن به اندازه همه انقلاب اسلامی است و اگر رهبر نبودم حتما مدیر فضای مجازی می شدم “و پس از ذکر اهمیت آن و مشاهده کوتاهی مدیران و مسئولین دستگاه های مختلف اجرایی، در سال ۱۳۹۰ با تاسیس شورای عالی مجازی و ابلاغ ۴۰ دستور محرمانه به این شورا، نهادی را پایه ریزی کردند که اگر بگوییم با توجه به ترکیب اعضای آن از جایگاه بالاتری نسبت به شورای عالی امنیت ملی برخوردار است، گزاف نگفته ایم. اما با کمال تاسف این شورا نیز پس از گذشت ۵ سال هنوز گام موثری برنداشته و تقریبا هیچ یک از اوامر رهبری در خصوص فضای مجازی محقق نشده است.
در سخنرانی های اخیر شاهد بودیم که معظم له از وزیر ارتباطات و شخص رئیس جمهور به عنوان ریاست شورای عالی فضای مجازی و از وزارت ارشاد به عنوان متولی فرهنگ، گله مند بوده و حتی در مرقد امام راحل، ضمن تاکید بر حضور موثر در عرصه فضای مجازی، از سیطره بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین بر اینترنت و فضای مجازی ایران ابراز نگرانی فرمودند.
سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا فقط بی توجهی و اهمال مدیران، وضعیت فضای مجازی را با این بحران مواجه کرده است؟!

یا دستان پشت پرده و وجود عوامل نفوذی سبب می شود که حکم قطعی رهبری به شورای عالی مجازی پس از گذشت چندین سال اجرا نشود و اوامر دشمن به سرعت اجرایی شود؟!

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۸:۵۶۲۶
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۸:۵۴۲۶
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۸:۵۳۲۶
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۸:۱۰۲۵
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۱:۵۰۲۰
تیر

در وبلاگ‌مطالبه گر


(باید زحمت بکشیم تا در همه زمینه ها خود کفا باشیم  .امکان ندارد که استقلال بدست آید قبل از اینکه استقلال اقتصادی داشته باشیم) 

  "صحیفه نور جلد یک"


  درسالهای اخیر باشدت گرفتن تحریم ها از سوی دشمنان صهیونیستی  ، علیه جمهوری اسلامی ایران واژه جدید  « اقتصاد مقاومتی » توسط رهبر معظم انقلاب به ادبیات اقتصادی کشور افزوده شد .

ایشان در این رابطه می فرمایند :

( اقتصاد باید مقاوم باشد تا بتواند در مقابل آنچه ممکن است در معرض توطئه دشمن قراربگیرد ،مقاومت کند .اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است .امروز تعادل در مصرف  یک حرکت جهادی است .و اجر فی سبیل الله ر ادارد .مسئله تعادل در مصرف و مدیریت آن اینست که ما از تولیدات داخلی استفاده کنیم و این را همه دستگاههای دولتی باید توجه داشته باشند ).

حال باید دید مسئولین  دستگاههای دولتی تا چه اندازه برای تحقق  این امر مهم قدم برداشته اند !.

در بحث فضاهای مجازی و تاثیرات سو اقتصادی این نرم افزارها وسایتهای خارجی و صهیونیستی  بر اقتصاد کشور ، دو نکته می بایست مورد توجه قرار گیرد  : 

* اول تقویت اقتصادی کمپانیهای  خارجی بخصوص دشمن صهیونیستی  در این حوزه ، با استفاده کاربران ایرانی از این اپلیکیشن ها.

* دوم ضربه اقتصادی که با خروج سرمایه توسط این اپلیکیشن ها و آسیب ناشی از دلالی پهنای باند ...... بر اقتصاد کشور وارد میشود .


سوال مهم اینجاست که چگونه ما باتوجه به رایگان بودن این برنامه ها موجب تقویت اقتصادی کمپانیهای خارجی ودشمن صهیونیستی میشویم؟!


برای پاسخ به این سوال ابتدا مروری بر در آمد چند برنامه پر طرفدار صهیونیستی در شبکه مجازی داریم ......

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۰:۴۵۱۸
تیر
حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۰:۳۴۱۸
تیر


«ارتش اسرائیل از مقابله با مقاومت ناتوان است؛ این اسرائیل است که درسال 2006 و در غزه آن را شکست دادیم ؛ این رژیم از تار عنکبوت سست تر است و غیر از این نیست.»            سید حسن نصرالله

چه تعبیر عجیبی ! به راستی اگر لحظه ای خود را به جای طعمه که در دام تار عنکبوت افتاده تصور کنید چه احساسی به شما دست خواهد داد؟

واژه WEB به معنای تار عنکبوت است. اما واژه www مخفف (Word Wide Web) و به معنای شبکه ارتباطی جهانی (تار عنکبوتی) است. زیرا همانطور که تارهای عنکبوت همگی با یکدیگر در تماس و ارتباط هستند، سرورهای مختلف در دنیا هم به همین شکل با یکدیگر در تماس هستند.

متاسفانه باید بدانید که بیشتر فعالیتهای ضروری یا غیرضروری مان در این شبکه تارعنکبوتی، ما را در وضعیتی مشابه آنچه تصور کردید قرار داده است!      طعمه هایی برای جاسوسی مدرن!

تا به حال به این نکته توجه کرده اید :  تکنولوژی برتر اینترنت که با هزینه گزافی پشتیبانی می‌شود و توسعه می‌یابد، چرا رایگان به سراسر دنیا ارائه می‌شود؟ این کار جای سؤال ندارد؟ آیا یک ابرقدرت اقتصادی ممکن است کاری را رایگان و بدون سود و منفعت انجام دهد؟ سرورهای اصلی اینترنت در کجاست؟

عصر حاضر، عصر اطلاعات و انفجار اطلاعات است؛ کشوری در این عصر ابر قدرت می‌ماند که اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در اختیار داشته باشد؛ بنابراین جمع‌آوری اطلاعات در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. از نظر شما اینترنت بهترین بستر برای این هدف نیست؟

 درحوزه سیاسی از چند دهه پیش تئوری "جاسوسی عمومی" و "جاسوسی سایبری"مطرح شده و از مدت‌ها پیش در دستور کار سرویس‌های اطلاعاتی غرب قرار گرفته است. این تئوری بر اساس جمع‌آوری اطلاعات و آنالیز آن‌ها استوار است. از نظر شما بستری بهتر از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی  برای جاسوسی عمومی وجود دارد؟

 

کاربر در شبکه‌های اجتماعی به بهانه داشتن ارتباطات گسترده، مدام در حال ارائه اطلاعات شخصی خود به شکل عمومی است! در واقع مدام در معرض این شعار تبلیغاتی قرار دارد که"اگر می خواهید همه جا باشید، بگذارید همه به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند" و این یعنی ماده خام برای اجرای تئوری جاسوسی عمومی.

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۰:۱۴۱۸
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۱:۳۷۱۷
تیر

       


توجه توجه!!! علامتی که هم اکنون می شنوید اعلام خطر یا وضعیت قرمز است و معنا و مفهوم آن این است که حمله هوایی دشمن قطعیست.


🚨این عبارات دلهره آور و آشنای فضای رسانه ای دهه شصتِ ایران بود که به دنبال آن اصواتی درد آور در فضای شهر می پیچید.

صدای مهیب شکسته شدن دیوار صوتی توسط هواپیماهای جنگنده و گاهی شنیده شدن صدای انفجار سهمگین و آژیر ماشین های اورژانس که برای انتقال مصدومین و یا جان باخته گان، خود را به صحنه می رساندند و در نهایت صدای ناله و شیون مردمی که قربانیانشان را با چشمانی اشک بار بدرقه می کردند.

دیدن تصاویر شهدا و پیکرهای آغشته به خون کودکان و زنان بی دفاع، در ویرانه ی شهرها، خواب آرام را از چشمان مردم می ربود و لحظه به لحظه آتش خشم و نفرت نسبت به این دشمن جنایتکار متجاوز، در دل های مردم شعله ور می شد.

سالها گذشت و همه این صداها در هیاهوی زندگی مدرن امروزی به فراموشی سپرده شد. جنگ سخت گذشت و همه این دردها و مشقت ها خاطره ای شد در لابه لای صفحات کتاب دفاع مقدس.

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۱:۲۹۱۷
تیر



⚡️🔥صحنه، صحنه‌ی روشنی است. عزیزان من! همه‌ی دوران زندگی ما، جنگ اُحد است.  به مجرّد این‌که چشممان به غنائم افتاد و دیدیم چهار نفر غنیمت جمع می‌کنند، سنگر را رها کردیم و به سمت غنیمت رفتیم، ورق برمی‌گردد. دیدید که در جنگ اُحد ورق برگشت! در طول تاریخ اسلام، جنگ اُحد تکرار شده است.

.۱۳۷۶/۰۲/۱۷

 الان همه‌ی ما در همان وضعیتیم جامعه‌ی ما، نه امروز، بلکه از بعد از پیروزی انقلاب در همان وضعیت است. پیروزی مرحله‌یی انجام‌گرفته است. ما مأموریم بر این‌که شکاف و کمینگاه را حراست و محافظت بکنیم. اگر غفلت کردیم، دشمن ما را دور خواهد زد و ضایعه خواهد آفرید..۱۳۷۰/۰۵/۲۳


   motalebegar.blog.ir

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۱:۲۷۱۷
تیر
حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۶:۳۹۱۳
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۱۵:۳۴۰۸
تیر

آیا می دانید که .....⁉️


💣🔥طبق آمار وزارت ارتباطات، بیش از ۱۲ میلیون از کاربران اینترنت در ایران زیر ۱۸ سال و بیش از ۱۷ میلیون نفر بین ۱۸ تا ۲۸ سال هستند و براساس همین آمار سن ۷۳/۲٪ از کاربران اینترنت کمتر از ۲۸ سال می باشد.

حضور بالای بیست میلیون ایرانی در تلگرام و دسترسی آزادانه و آسان به انواع کانال های فاسد و ضد اخلاقی، این نرم افزار صهیونیستی را به فحشاخانه سیاری بدل کرده که هر روز میلیون ها جوان و نوجوان ایرانی را به این قتل گاه فرهنگ و حیا فرا می خواند ...

motalebegar.blog.ir

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)
۰۰:۵۵۰۸
تیر

حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)