حرفما

حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران

حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران

حرفما

جنبش مردمی حرفما

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

نامه به مدیر سازمان سراج

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

📃🖌نامه جمعی از فعالین فضای مجازی به جناب امینی مسئول سازمان "سراج"

جناب آقای امینی

 سلام علیکم؛

در آغازین روزهای بهار ونوروز ۹۷، عرض تبریک و خداقوت داریم. 


🔻در معرفی خود همین بس که از فعالین فضای مجازی هستیم و مدت های مدیدی است در نرم افزارهای ملی بطور مستقیم و در نرم افزارهای دشمن به طور غیرمستقیم فعالیم و صد البته از خودی و  غیر خودی به جرم تحجّر زخم زبان های بسیار شنیدیم !


این که آیا وارد نشدن به شبکه های صهیونیستی علامت تحجّر بوده و یا تبلیغ نکردن آن اشتباه است یا نه! موضوع این نامه نیست ولی سوالات بسیار جدی از سوی برخی فعالین انقلابیِ فضای مجازی مطرح است که شما به عنوان مسوول سراج و پایگاه های فضای مجازی انقلابی ملزم به پاسخگویی آن هستید چرا که باید دید موسسه سراج و قرارگاه های بصیرت که بودجه های قابل توجه فرهنگی از بیت المال مسلمین به آن ها تعلق گرفته و از طرفی نام انقلابی را یدک می کشند و در عین حال مُبلّغ نرم افزارهای صهیونیستی هستند برای حفظ و حراست از اصول مسلّم انقلاب تا چه اندازه تلاش موثر داشته اند؟


این پایگاه ها و موسسات انقلابی تا به حال چند کلیپ و متن و مطلب در جهت چرایی این سلطه ساخته و پرداخته اند؟

آیا تا به حال مراکز زیر نظر حضرتعالی این معضل را بررسی و آسیب شناسی کرده و این مطالبه را از دولتمردان  داشته اند که چرا کشوری که در ساخت موشک و انرژی هسته ای دنیا را حیرت زده کرده می بایست در فضای مجازی تا این حد عقب مانده و زیر سلطه باشد... 

و چرا باید در زمینی که تسلطی بر آن ندارد و متعلق به دشمن است بازی کند تا آنجا که از حذف کانال های مبتذل و ضد انقلاب و یاوه گویی که شهرها را به آشوب کشیده و جوانان این مملکت را به قتل گاه فرستادند ، عاجز بماند و نیروهای انقلابیش هرروزه در گروه ها و صفحات معاندین ریپورت و بلاک شده و تحقیر شوند؟ 


 آیا موسسه سراج تاکنون به این میزان که مبلّغ توییتر و شبکه های صهیونیستی بوده و حتی برای حضور در آن دوره های آموزشی برگزار کرده، در مورد ضرورت و اهمیّت شبکه ملی اطلاعات که راه نفوذ را می بندد و فضایی امن و سالم ایجاد می کند و مطالبه جدی رهبریست روشنگری و تبلیغ داشته است ؟

آیا مسبّب این سلطه و آشفتگی تعمدی، فقط لیبرال ها و نفوذیانند که فضای مجازی رها شده برای آن ها همان آب گل آلودیست که در زمان انتخابات و تخریب رقبا و منتقدین انقلابی از آن ماهی خود را بگیرند یا انقلابیون روشنفکری! که مسئولیت های حساس در فضای مجازی را بر عهده گرفتند ولی حال و حوصله درگیری و مبارزه علیه صهیونیسم را ندارند هم در این نفوذ و ایجاد آشفته بازار مقصرند؟

👌پرسش و ابهامی مطرح است و آن اینست که یک سازمان انقلابی که بودجه آن می بایست در جهت تقویت اهداف و آرمان های انقلاب هزینه شود و  اصول و مبنای حرکت خود را اوامر ولی امر مسلمین قرار دهد چرا به مطالبات رهبری در این حوزه توجهی نکرده و به راحتی آن ها را پشت سر گذاشته و از آن عبور می کند؟

جناب امینی چه شده که شما به گروه های مختلف مطالبه گر انقلابی که بدون دریافت یک ریال از بیت المال و با سلایق مختلف پیگیر اوامر و مطالبات رهبری هستند و خلأ فعالیت مراکزی از جمله سراج را پر کرده اند، به جرم عدم حضور در نرم افزارهای صهیونیستی، برچسب متحجّر زده وآن ها را در ردیف ضد انقلاب نام ببرید؟

آنچه مسلّم است نجات فضای مجازی ایران از زیر این سلطه خفت بار فقط و فقط با همت جهادی به دست نیروهای انقلابی و مخلّص محقق خواهد شد. 

و چقدر جای مردانی همچون شهید تهرانی مقدم در عرصه فضای مجازی ایران خالیست چرا که اگر او بود موشک های کاغذی و نامریی دشمن جرات نمی کردند حریم امن ایران اسلامی را ناامن کنند و بستر فتنه های آلوده و تیره و تار شوند.

والسلام

#مطالبه_رهبری_شبکه_ملی_اطلاعات

#مطالبه_رهبری_حذف_سلطه_صهیونیسم

#مطالبه_رهبری_حمایت_از_تولید_ملی

#حمایت_از_نرم_افزارهای_ملی


حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران(حرفما)

🆔 http://sapp.ir/harfema

۹۷/۰۱/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)

امینی مدیر سراج

تحجر

نظرات  (۱)

۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۰۴ گرافیست ارشد
احسنت 👌👌👌👌👌👌👌🌹
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی