حرفما

حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران

حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران

حرفما

جنبش مردمی حرفما

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

آمد نیوز و جاسوسی برای موساد و سیا

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ


دیدار عوامل موساد با مدیر کانال«آمدنیوز» در آستانه انتخابات


🔹سایت امنیتی «تهنووار» روسیه : عوامل سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا (موساد و سیا) اخیرا با هدف اثرگذاری بر انتخابات ایران، در مالزی دیداری محرمانه با برخی از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی از جمله «روح‌الله زم» و «بابک اجلالی» داشته و به آنها وعده داده‌اند اگر در روند انتخابات ریاست‌جمهوری از دستورالعمل‌های سازمان موساد پیروی کنند، از آنها پشتیبانی خواهند کرد.


پ ن ؛ چند ماه قبل با استناد  به برخی گزارشات ویژه موضوع ارتباط روح الله زم پسر معاون ترکان از دوستان  و نزدیکان حسن روحانی منتشر شد. روح الله زم متهم امنیتی فتنه 88 که با تعداد زیادی  تجهیزات و سلاح جنگی دریافتی از نفاق دستگیر شده بود، با کمک پدر خود از زندان خارج و از کشور فراری  و در حال حاضر در فرانسه اقامت دارد.  زم با ارتباطات گسترده  با حسام آشنا و باند امنیتی وی توانست برخی اخبار و اطلاعات  را منتشر نماید . کانال آمد نیوز تمام قد و با همه ظرفیت به خاطر کمک های متقابل نزدیکان روحانی به حمایت از حسن روحانی پرداخته و در حال حاضر بیشترین تبلیغات توسط این کانال برای روحانی صورت می گیرد و سران دولت تدبیر نه تنها از این عنصر جاسوس اسرائیل برایت نمی جویند بلکه گاها مستقیم و غیرمستقیم حمایت می نمایند .

🔴http://sapp.ir/harfema

📢🔴انتشار اسنادی از روح الله زم مدیر کانال #آمد_نیوز توسط هم خانه سابقش/ به من میگفت کاری میکنم وزارت اطلاعات بازداشتت کند!


پیمان عارف که چند روز قبل فیلم اعترافاتش در مورد "روح الله زم"  _ مدیر کانال ضد انقلاب "آمدنیوز" _ سر و صدای زیادی به پا کرده است، سند جدیدی از تهدید یک روزنامه نگار توسط "روح الله زم" منتشر کرده است. "زم" در سند زیر تهدید به بازداشت این روزنامه نگار در داخل ایران! می کند.

"روح الله زم " در قسمتی از متن تهدید گونه خود می آورد: "می دهم در داخل کشور وزارت اطلاعات بگیرتت!"

جدای از برآشفتن ضد انقلاب از افشاگری های چند روز اخیر "پیمان عارف"، آیا روح الله زم به چنان نفوذی دست پیدا کرده است که به راحتی تهدید به بازداشت از داخل ایران می کند؟!

http://s4.img7.ir/RxEqL.jpg

🔴http://sapp.ir/harfema

۹۶/۰۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
حرفما ( حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران)

آمد نیوز جاسوس سیا و موساد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی